Camping i Sai Wan

Halla. I går dro vi til Sai Wan for å campe, etter at jeg hadde spist dumplings og wontons til lunsj med Kenza og Marianne på Din Tai Fung, min evige favoritt<3 Det tok oss nesten 2 timer å komme dit med både t-bane + buss + taxi + hike (som var veldig fin, sjekk bildene) som transportmidler, men det var så veldig verdt det.

Jepp, det er faktisk Hong Kong, ikke Thailand

Vi var en stoor gjeng fra skolen, og gruppen ble utvidet da vi fikk oss noen gode ku-venner. De var en smule mer interessert i bladene på trærne vi hadde hentet til å lage bål enn i oss..

Vi spiste deilig nudler på den lokale restauranten til middag og satt hele kvelden på stranden og spilte kort og hørte på digg musikk. Bålet ble egentlig aldri noe av, selv om vi tappert forsøkte i flere timer å holde det i live. Av en eller annen morsom grunn, kom det mange lokale bort og tok bilder av bålet vårt - vi klarte aldri å finne ut av om det var fordi de ikke er vant til å se det eller bare at vi var så dårlige på det.

Da vi våknet gikk vi en liten tur til neste strand, helt nydelig utsikt. Så dro vi og hoppet fra klipper. Det var gøy. Hoppet til og med fra den høyeste, veldig stolt :)) Vi bestemte oss for å bli noen timer så vi kunne nyte solen og havet, og ble enige om at et par timer til med kos og chill ikke kom til å utgjøre noen forskjell på eksamensresultater. Håper det er sant :')

Vi tok båten tilbake til Sai Kung pier, og det var helt nydelig fint. Og det var så store bølger at vi faktisk fikk én gigantisk en skylt over oss, og vi ble søkk våte. Vel fremme i havnen tittet vi litt på de lokale fiskerne som gjorde klare sine ferske varer for å bli solgt.

Da vi kom tilbake til skolen, spiste jeg en digg nudelsuppe på markedet med Matt, Andrea og Meike. Og så kom jeg hjem og oppdaget hvor fin og rød jeg hadde blitt i trynet og på resten av kroppen. Blir egentlig aldri solbrent, men selv med 50+ på hele kroppen, tar sola meg alltid her. Jaja, det blir brunt etterhvert. Nå skal jeg på biblioteket og sette igang med denne eksamenslesingen.

Lokal tid: 19.25 // Temperatur: 24*C // Humør: flau over mitt røde ansikt og gleder meg ikke til å lese