hola



Hola amigos.

Nå er jeg i Guayaquil, og denne byen skal være mitt hjem de neste fem månedene. Det er Ecuadors største by, en by med 2,3 millioner innbyggere, og store, tydelige kontraster mellom fattig og rik.


Utsikt fra trappene i Las Peñas, et slumområde som myndighetene har brukt mye midler på å pusse opp.

I denne flotte byen skal jeg jobbe som volontør for Misjonsalliansen og jeg bor i et hus med 20 andre som gjør det samme. Jeg reiser med denne gode gjengen <3 (vi var en tur innom New York før vi kom hit). Vi har også en fellesblogg som heter www.hablaserio.blogg.no, sjekk den uut.



I går var det to uker siden vi kom og vi har allerede opplevd massse gøy. På denne bloggen vil jeg dele med dere hva vi holder på med her borte, både på jobb og fritid og på reise.

Hasta luego


Kommentarer