Eksamensprepping

Kjære family og friends. Nå er jeg midt i eksamensperioden, og det er uten tvil den fineste og hyggeligste eksamensperioden jeg noen gang har hatt. Selv om lesesalen har vært hovedbasen(-ish), har vi hatt gode pauser og gjort noe koselig nesten hver dag. Mandag hadde jeg 1.mai brunsj med Stef og Crista med deilig mat og prosecco (oh yeah, brisen på lesesalen. neida). Tirsdag var Stef og jeg på ”The big hike” som vi liker å kalle den, opp til radiotårnet bak skolen. Deilig start på dagen.

Ikke bare tar vi utallige selfies, vi gjør også peacetegn på automatikk. INTEGRERING 

Etter mange timer med lesing, dro vi og tok et bad i bassenget på skolen, og så hjem for å spise laks til middag. Nammmm.
Bassenget på dagtid vs kveldstid

Onsdag var det mer lesing igjen, opp tidlig og så deilig nudelsuppe fra markedet til middag med Maria og Natalie.

Torsdag = mer lesing og litt trening hvor Stefanie drepte magemusklene mine. Prøver å bygge noen muskler som kan ligge lunt og godt gjemt bak en magesekk full av deilige nudler og dumplings og digg:)) Torsdag løp jeg til Tuen Mun park, hvor jeg fikk med meg danseband, tai chi, fløytespilling og karaoke. Ikke nok med det, jeg fikk til og med tatt bilde av en klassisk asiater som ikke bare har paraply for å beskytte seg fra solen - hun sykler med den også! What a day.


Og på kvelden spiste jeg så digge nudler fra nattmarkedet med biff og bacon, kjøpt fra vår favourite noodle guy <3


Lørdag hadde jeg eksamen i Global Business Environment, i en giigantisk gymsal. Uvant konsept.


Etterpå dro Maria, Stef og jeg til byen og spiste Poké Bowl. På veien dit så vi verdens søteste kids med matchende pikachu-tskjorter. Hvor nusselig. 


Vi spiste en Poké Bowl med kremet laks og mango og appelsin og quinoa og salat. NAM. Anbefales.



Mens vi satt der, øvde vi også litt til marketing. Etter en fenomenal innsats dro vi og tok en kaffe til dessert. 



Så dro vi på Marks and Spencer hvor vi kjøpte brie, baguette, druer, oliven og vin og dro hjem og hadde ost og vin kveld. Aaah for en nydelig dag.


Og i dag har jeg vært på den lille hiken bak skolen med Maria og sittet resten av dagen på biblioteket.

En smule trøtte og slitne 
I morgen har vi eksamen i marketing og etterpå skal vi til Tuen Mun og spise sushi som kommer kjørende til oss på en leke-politibil. Hæ sa du? Vent og se.


Nuss og klem.

Lokal tid: 23.06 // Temperatur: 26*C // Humør: avslappet

Kommentarer