Besøk av mams & Ole

Uken før mamma og Ole kom var ikke mer spennende enn at jeg satt på lesesalen morgen til kveld for å gjøre ferdig alle essays, presentasjoner og mid-term preps. Så da jeg endelig fikk besøk, ble det en uke med feriiii. Vi dro på sightseeing med både turistbuss og guidet tur, tuslet mye rundt i byen, hadde mye god mat og drikke, og fine stunder. Sykt digg å sove i deilig seng på hotell i en uke istedenfor den massasjebenken av en seng jeg har på dorms. Den ene dagen tok vi trikken opp til Victoria Peak med strålende vær, og jeg følte meg like gira som en liten kid som tar karusell for første gang.

Jeg hadde også bursdag den uken, det var veldig kosJ Første gang på to år at jeg har familien tilstede på dagen. Dagen bestod av stor frokost med bløtkake til dessert, bading, sjampis, mer bløtkake, masse mer digg mat, drinkz og pærty. Helt perfekt. Takk for besøket :))

Maaaat

På fransk vinbar
Fikk vise de gamle hvor nydelig vegetarmat kan smake




Et happy bursdagsbarn
Mor som prøver dim sum i Asia OG liker det

Kveldskos på Golden Beach


Kommentarer