Påskedag


Igår hadde vi vår egen lille påskekos. Det begynte med en utrolig deilig frokost med Maria (dansk), Stephanie (nederlandsk), Leo (tysk) og Natalie (kanadisk).



Etter noen timer rundt frokostbordet, dro jeg til byen for å møte Kristine og Kristin til lunsj. Som det matvraket jeg er hadde jeg selvfølgelig klart å bli sulten igjen.. Været var helt nydelig. Etterpå dro vi på påskemarked hvor de hadde maling av egg, masse små matboder og kule workshops.


Lokalt godteri

Etterpå dro vi til en butikk med verdens søteste katt som kunne ta high five. Hadde lyst til å kidnappe den med meg tilbake til dorms.

Til slutt dro Kristine og jeg og tok et glass vin på Aberdeen Street Social til solen nesten gikk ned.




Det er alltid litt rart å ikke være rundt familien i påsken, men disse dagene med fine folk og morsomme aktiviteter gjorde påskehelgen veldig bra :))

Nå har jeg spist en deilig og annerledes frokost (knekkebrød med la vache qui rit og jordbær) og drukket kaffe som jeg kjøpte på markedet igår. Skal ut på en hike bak skolen nå. Vi jo har en hel nasjonalpark å boltre oss på. Og etterpå skal vi kanskje på stranden. Livet er godt.

                 

Lokal tid: 10.53 // Temperatur: 27*C og stor sol // Humør: avslappet, takknemlig og glad 








Kommentarer