Junketur

Fredag ble jeg med Ingjerd og Ståle, et norsk par jeg ble kjent med gjennom naboene mine hjemme i Norge, og mange av deres britiske venner på Junk Tour. Det er selve båten som blir kalt Junk Boat, og den tok oss med rundt mellom alle de 263 øyene som er rundt Hong Kong.
Vi dro ut kl 11 og ved lunsjtider la vi til ved øyen Po Toi og spiste deilig mat.




Etterpå kjørte vi bare rundt mens vi drakk god vin, øl, champagne, spiste gode oster, oliven og skinke (gad som jeg har savnet det..) og koste oss.



Vi kom tilbake til Stanley Harbour først kl 7 på kvelden, og da dro vi rett på en bar. Vi spiste den største pizzaen jeg har sett noensinne. Ble mett etter 2 stykker liksom..
Ser kanskje ikke så stor ut her, men den var gigantisk
Så ble jeg med Angus, Emily og Alex ut i LKF (barområdet i byen) etterpå, med Birkenstock, slitt shorts og bikini som undertøy. Haha. Og det beste er at her er det ingen som engang hever et øyenbryn. Alt er lov. Skal jo bare danse og ha det lættis uansett. Det var en utrolig morsom kveld og fin dag :)
Ingjerd og meg















Kommentarer