denne uken

Heihei. Den siste uken har gått veldig fort og jeg tenkte jeg skulle oppsummere hva som har skjedd. Som sagt så dro vi ut med de norske på fredag, det var altfor gøy. De har masse gode happy hour dealer  i HK, det gleder en studentsjel. Uheldigvis var det tropisk regnstorm da jeg var på dit, og denne frøkna har ikke giddet å kjøpe paraply, så da ble det plastpose på hodet. Fikk et par rare blikk på veien.

Lørdagen var på junk boat tur med masse folk fra skolen. Det funker som så: man leier en båt med sjåfør for en hel dag (8 timer), drikker og spiser i, bader litt, og spiser og drikker litt mer. Ekte DF. Dette gjorde vi altså og det var så gøy og koselig. Eneste dumme med turen var at jeg på do da gruppebildet ble tatt, fml :( Fikk tatt et bilde av Maria's vinglass-bærer da. 


Søndagen ble brukt på å sove ut, drikke litt iskald fruktte, og på kvelden spiste jeg indisk med Ingjerd og Ada.

Tirsdag lagde jeg curry med Stefi og Mateena som er pakistansk, og det smakte altså helt himmelsk. 

Det var også siste time vi hadde med public speaking klassen, og vi hadde photoshoot med hele gjengen. 

Onsdag dro vi på Wooloomooloo, en rooftop bar med sjuk utsikt. Så var det horserace og JEG VANT. Riktignok bare 36$, men hvem bryr seg om det. Jeg vant!!!! Funnet ny hobby nå. 


fine jenter
Og etterpå var det klassisk Wan Chai Wednesday aka ladies night med gratis drikke. Mmm deilig liv.
Igår, torsdag, var det pån igjen. Kenza (en venninne fra TBS) og Marianne (en venninne av henne) er på utveksling i Shanghai og kom på besøk før de skal videre til Bali. Jeg tok dem med til Mr Wong's med hele gjengen og det var latterlig gøy. Spiste masse god mat og fikk masse billig øl, og så dro vi ut i LKF som vanlig. Maria og jeg var hjemme 7. ops. 


        
Kenza<3
Maria, Crista, Stefi og meg
Og idag har jeg vært og gitt pappa fullmakt til å stemme for meg ved neste valgrunde for Frankrike. Må gjøre en innsats for at den gale damen ikke vinner. Vi var også på danseshow på skolen, hvor skolens lag + lag fra flere forskjellige skoler i HK opptrådte. Det var sykt kult. Wow, så flinke og talentfulle. Så spiste vi middag på kveldsmarkedet, både fried dumplings og nudler. Nammm:) Og det er det som har skjedd. I morgen skal vi til Sai Wan, en nydelig strand i Sai Kung, og sove over der. Gleder meg. 

Vi skulle jo egentlig til mainland denne helgen, men grunnet utsolgte togbilletter har vi flyttet det til om halvannen uke. Og så har vi booket billettene våre til Vietnam!! Vi bestemte oss for å bli der i 3 hele uker for å virkelig få utforsket og sett alt i rolig tempo uten stress, og droppet da Kambodsja som vi egentlig tenkte å bruke en uke på. Gleder meg altfor mye til den turen!! 

Har vært en veldig fin uke og nå er det ikke mange igjen, så jeg nyter som en gærning. I tillegg til å lese litt til eksamener (:

Lokal tid: 23.56 // Temperatur: rundt 23 tror jeg // Humør: gleder meg til å sove 

Kommentarer